2014 m. sausio 13 d., pirmadienis

Smulkmenėlė



- Tu žinai, tai buvo pats šauniausias vakaras mano gyvenime!
- Tikrai? Tu taip netikėtai atvažiavai pas mane į darbą – aš tam nebuvau pasiruošus…
- Siurprizas pavyko? Aš labai stengiausi. Tu tokia nuostabi!
- Ačiū tau, puikus restoranas, aš puikiai praleidau vakarą.
- Važiuojam pas mane? Prašau, aš taip tavęs pasiilgau!
- Tikrai? eee? Atleisk, negaliu!
- Kodėl?!
- Aš.. man rytoj anksti į darbą.
- Aš tave nuvešiu, važiuojam!
- Tu žinai, aš labai pavargus .
- Aš padarysiu tau masažą, mh. Taip, ruoškis, važiuojam – aš labai nekantrauju tau padaryti masažą!
- Ne – ne! Nereikia, man, eee. Man galva plyšta, masažas nepadės, man tiesiog reikia pailsėti.
- Tai spaudimas, išgersi taurę raudono vyno ir praeis, neišsisukinėk, važiuojam!
- Aš no-o-o-riu mie-e-go?.
- Puiku, važiuojam miegoti!
- Na, ne, ne, nepatogu kažkaip, man…aš.. Aš neturiu dantų šepetėlio!
- Aį nupirksiu tau milijoną šepetėlių, sutik, važiuojam!
- Ne, aš nepasiruošus, aš negaliu važiuoti, atleisk!
- ??? Kas per stabdžiai? Mes juk buvome kartu, buvo taip faina? Kodėl dabar atsisakai?
- Negaliu, supranti. Ne šiandien, neturiu nuotaikos, atleisk.
- Bet tu sakei, kad puikiai praleidai laiką. Kodėl?! Tau kas, ten, tos jūsų, na, m-mėnesinės? (parausta)
- Ne, ką tu! Ne.
- Tai kame reikalas? Užtenka spyriotis, juk matau, kad tu taip pat nori, važiuojam!
- Ne! Aš negaliu!
- Kodėl?!
- Mes neturime, mes negalime to daryti dabar, padarom pertrauką – taip reikia, suprask.
- Kokią pertrauką, kas tau yra?! Ilgam?
- Na, nors iki rytojaus, prašau!
- O koks skirtumas – šiandien rytoj?!
- Na.. yra skirtumas, patikėk. Tai žvaigždės- šiandien mes neturime būti kartu!
- Aš nieko nesuprantu, tu paslaptinga!
- Galbūt, bet tai intuicija, aš tiesiog jaucču, kad šiandien – nereikia.
- Aš taip šito laukiau!..
- Tikrai? Aš negaliu tau paaiškinti, bet jei tu mane myli – suprasi. Atleisk.
- Nevažiuosi?
- Ne.
- Važiuojam!
- Ne.
- Tikrai?
- TAIP!..
- Gaila…..
Merginos mintys: Bliamba, kaip noriu važiuoti! KODĖL?! KODĖL NENUSIDEPILIAVAU KOJŲ IR APSIMOVIAU FLANELINIUS TRAUZUS?!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą