2013 m. gegužės 20 d., pirmadienis

Eurovizija ir šėtono garbintojai



Žmonės net neįtaria, kad visi įvykiai pasaulyje (moksle, politikoje, ekonomikoje, daugumoje religijų ir t.t.) yra kontroliuojami slaptų organizacijų ir yra nukreipiami jų tikslų įgyvendinimui. Daugelis žmonių, išgirdę žodį “sąmokslas”, galvoja apie įvairias sąmokslo teorijas. Teorija egzistuoja kai nėra įrodymų, bet kai atsiranda įrodymai – tai jau nėra teorija.


Kodėl slaptų organizacijų turi būti daug? Taip daug lengviau paslėpti savo tikruosius tikslus ir siekius. Kai jų daug, žmonės nebežino kas ką daro. Bet jos visos siekia vieno tikslo – suvienyti pasaulį po vieninga pasaulio valdžia kurioje įsigalės neteisumas. Masonai tiki, kad simbolizmas juos stiprina.

Šį kartą pakalbėsime apie Illuminatus, kurių tikslas yra pavergti visų žmonių mąstymą, tam kad sukurtų globalią, naują pasaulio tvarką, kurią valdys tik “apšviestieji”. Taigi prieš žaidžiant žaidimus, klausant muzikos ar skaitant knygas visada pagalvokite apie tai.




Kaip susiję Illuminati ir muzika?

Šiais laikais bene visi žmonės klausosi muzikos. Ar galima rasti geresnį būda, kontaktavimui (perkeltine prasme) su žmonėmis? Turbūt kad ne. Dauguma iš mūsų net neįsiklauso į dainų žodžius, kurie kartais reiškia labai daug.


Tikriausiai pastebėjote, kad pastaruoju metu muzikos vaizdo klipuose labai dažnai yra vaizduojamas smurtas, seksualumas, narkotikai, šlovė ir/arba pinigai. Ankščiau to nebūdavo. Dabar jau nieko nenustebins pvz. pusnuogė atlikėja muzikiniame klipe. Ir tai prasidėjo kai Illuminati įžengė į šią industriją.



Illuminati sektai yra labai svarbus simbolizmas, kurį jie jau pradėjo naudoti nuo pat įsikūrimo laikų. Jie savo simbolizmą rodo beveik visur, tik deja dažnas iš mūsų to net nenutuokiame, ir net nesuprantame ką tai reiškia jeigu ką nors ir pastebime.


Turbūt iškilo klausimas kodėl gi Illuminati slepia savo simbolizmą muzikiniuose vaizdo klipuose, filmuose?

Yra keli galimi atsakymai:

  1. Taip jie tyčiojasi iš Dievo. Illuminati sektos nariai neneigia Dievo egzistavimo, tiesiog jie garbina šėtoną. Viską, ką jie daro, tai tarnauja velniui, kurio tikslas yra apgauti ir “palaužti” visus žmones į savo pusę, kad būtų išvien su juo.
  2. Tokiu būdu paveiktu žmonija ir ją palaipsniui adaptuoja naujo pasaulio tvarkai (New World Order).
  3. Netiesiogiai nori parodytu kokia didelę mūsų gyvenimo dalį jie gali valdyti. Pvz. Įvairios gaujos taip pat piešia įvairius piešinius/simbolius, norėdamos parodyti valdoma teritoriją.

Illuminati žino jog numerologija, bei tam tikri simboliai gali skleisti tam tikrą energiją, šiuo atveju neigiamą, ir jie tuo puikiai naudojasi. Kai kurios senovės civilizacijos irgi naudojo įvairius ženklus, simbolines formas įvairiems ritualams atlikti. Nes jie supranto jų galią bei mokėjo tuo pasinaudoti savo reikmėms. Sakoma, jog Illuminati perėmė šių senovės civilizacijų žinias, ir dabar tai kuo puikiausiai naudoja prieš mus.


Taip pat gyvų pasirodymų metu, tam tikri alikėjai, dažnai atlieka tam tikrus “ritualus” scenoje. Pvz. liepdami, bei skatindami, gerbėjus daryti tam tikrus gestus ar kartoti tam tikrus dainos žodžius/vardus. Bet tai nereiškia jog piramidės, ar tam tikri gestai yra blogi, ar savaime spinduliuoja blogą energiją. Šie dalykai “veikia” tik tada kai yra kažkoks tikslas, kai naudojat juos norima kažką pasiekti. Pvz. jeigu jūs aukojate vargšams, tik norėdami pagerinti savo įvaizdį, o ne tam, kad tikrai padėti skurstantiems žmonėms. Tokiu atveju toks poelgis yra blogas, nes jūs tai darote tik dėl savo reikmių, prisidengdami gerumu. Kėtinimai užima didžiulę rolę mūsų pasaulyje.

Kaip pavyzdį pateikiame šį Eminemo pasirodymą. 1:10 min. – Eminemas sako “Rain Man”, 1:23 min. – žiurovams liepiama sakyti “Rain Man”, 2:50 min. – Eminemas pasako jog jie siela yra apsesta demono – “Rain Man”.


Kas tas “Rain Man” (Lietaus Žmogus)?

Teigiama, kad “Rain Man” – tai velnias, kuriam už šlovė ir pinigus parsidavė kai kurie muzikos atlikėjai. Ar pastebėjote kaip dažnai dainose minimas Lietaus Žmogus (Rain Man)?

Žodis “lietus” populiariojoje muzikoje dažniausiai sietinas su šlove, pinigais. Frazė “make it rain” dažnai apsako ne vandens lašų kritimą, o atkeliaujančius turtus.

Pop bei Hip-hop muzikiniuose klipuose dažnai vaizduojami, mėtomi, iš dangaus, lubų ar kt. krentantys pinigai.

Dabar pažiūrėkime ką atskirai reiškia šie žodžiai. Žodis “Rain” (daiktavardis) reiškia: lietų, vandens lašus, kaip veiksmažodis jis reiškia: mažų objektų pardavimą dideliais kiekiais, dovanojimą, pasiūlymą, susitarimą, laidymą (šaltinis: dictionary.com).

Bet kai šis žodis naudojamas kaip vardas, jis tada įgauna “Abundant Blessings From Above” reikšmę (šaltinis: name-meanings.com). Išvertus į lietuvių kalbą tai reiškia: gausus palaiminimas iš viršaus. Na o žodis “Man”, reiškia vyriškos lyties atstovą.

Sudėjus šio žodžio reikšmes, gauname kelis jo reiškimo variantus:

1. Kažkas, kas pasiūlo palaiminimą iš viršaus.
2. Kažkas, kas mėgsta “sukurti” lietų (pvz. mėtyti pinigus).
3.Kažkas, kas gali padaryti tave įžymių ir turtingų.

Žemiau pateikti keli kadrai iš įvairių vaizdo klipų, kad pamatytumėte, jog “Rain Man” reikšmė atitinka muzikiniuose klipuose rodoma simbolizmą.








Atkreipkime dėmesį į žemiau pateiktų dainų žodžius. Dauguma iš jų kartoja tokius žodžius kaip: “Rain Man”, “Rainy Day”, “Umbrella”, “Eh” “Eh”, “Illuminati”, “New World Order”, “Secriet Society”.

Jamie Foxx – Rainman

“Release me, ohhhhh uhh ohhhhh. Ohhhhh uhh ohhhhhh Rain Man, Rain Man, Rain Man.”

The Game – Cali Sunshine

“With more ass then Delicious. That my flavour of love, We make it rain like Rain Man, when he play with the glove,”

Jay-Z – Anything (ft. Usher & Pharrell)

“Amateur pole dancing, come and get this cash from me, They call me Rain Man, She tried to rain dance.”

Eminem feat Dr. Dre – Old Time’s Sake

“Speak of the devil it’s attack of the Rain Man, Chainsaw in hand, Blood stain on my apron.”

W.A.S.P. – Burning Man

“Rain Man on fire from the hells of hades.”

Bob Dylan – Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again

“Now the Rain Man gave me two cures, Then he said jump right in.”

Mims – Doctor Doctor

“Predicted the rain, man just like Rain Man, Down in the sun on the island of cayman.”

Eminem – Rhyming Words Freestyle

“Got brain damage, I’m dumber than Rain Man is, there’s mayonnaise on this, I need a plain sandwitch.”

H-Blockx – Rainman

“Rain Maaaaaaan, Rain Maaaaaaan, Rain Maaaaaaan.”

Nas – Don’t Body Ya Self

“Hope y’all make it through the storm. You know what thought, I love the Rain Man, I love the rain.”

Ya Boy – Rain Man

“Hey everybody say Mr. Rain Man can we have a rainy day? Bring an umbrella please bring and umbrella ella ella ella ehh.”

Tanya Tucker – Lizzie And The Rainman

“But there was one named Lizzy Cooper, who said he was lying cheat, she said you call yourselft the Rain Man, well you ought to be ashamed.”

Bob Dylan – I Wanna Be Your Lover

“Well the Rain Man comes with his magic wand and the judge says mona can’t have no bond.”

Jay-Z – D’Evils

“Dead God, i wonder can you save me?
Illuminati want my mind, soul, and my body…
Dear God, i wonder can you save me?
Secret Society, tryin’ to keep they eye on me…”

2pac – They Don’t Give A Fuck About Us

“Some say the expect Illuminati take my body to sleep…”

Dr. Dre – Been There Done That

“So if money is the root i want the whole damn tree, ain’t tryin’ to stick around for the Illuminati.”

Fatboy Slim – Illuminati

“Illuminati, a secred society do exist, Illuminati-ti-ti-ti-ti-ti.”

Lil Wayne – Got Money ft. T-Pain

“Okay. It’Young Wayne on them hoes A.K.A Mr. Make It Rain On Them Hoes, like yehh! Everybody say Mr. Rain Man can we have a rainy day? Bring a umbrella please bring a umbrella ella ella ella ehh!

Gucci Mane – Rain Man

“Rain rain rain this way, that’s what all the strippas say Rain Man go away that’s what all these hatas say, imma Rain Man.”

ONYX – LAST DAYZ

“Gather up all your arms, and get ready for this New World Order, shit is about to change mother fucker.”

LL Cool J – I Shot Ya

“Illuminati want my mind soul and my body, secret society, tryin to keep they eye on me.”

Rihanna – Umbrella (feat. Jay-Z)

“Rain Man is back with my little sun shine, Rihanna where you are.
It’s Rain Man, Rain Man, Uhhh baby it’s Rain Man, Rain Man, baby come in to me, come in to me.”

Paskutinėje paminėtoje Rihannos dainoje – Umbrella, labai aiškiai yra pasakoma, jog Rihanna priklauso Illuminati sektai. Vaizdo klipe, JAY – Z ties 0:28 min. pasako: “Rain Man is back with my little sun shine, Rihanna where you are”, kitaip tariant, jis sako jog Rain Man sugrįžo su Rihanna – nauja jo “auka”. Vaizdo klipo pabaigoje ties 3:50 min., jau pati Rihanna sako: “It’s Rain Man, Rain man, Uhhh baby it’s Rain Man, Rain Man, baby come in to me, come in to me”.


Užkulisiuose sklinda net pasakojimas kaip maždaug atlikėjai yra viliojami įstoti į Illumantį sektą arba kitai – parsiduoti “Rain Man’ui”. Dėja, bet nėra įmanoma įrodyti šio pasakojimo tikrumą.

Daininkas yra pakviečiamas į kambarį, kuriame jį pasitinka tokia aplinka, kurioje jis jaučiasi labai saugiai, patogiai. Jeigu jis pageidauja, jam yra pasiūloma pasirinkti narkotikų iš daugybės rušių. Jam arba jai yra parodomi kitų parsidavusių atlikėjų, prabangųs gyvenimai tokiu būdu bandoma sugundyti naujasias aukas. Kai kurie šaltiniai teigia, kad būsimai aukai net parodomas kambarys pilnas moterų arba vyrų, kuriuos jie gali laisvai pasirinkti. Visi ten esantys vyrai ir moterys yra užhipnotizuoti, ar kitaip psichologiškai paveikti.

Bet norėdamas būti įžymus bei turtingas, turi už tai atitinkamai sumokėti. Arba dirbi už “New World Order” įgyvendinimą arba ne, bet tada niekaip nepasieksi tokios šlovės, kokia pasiekia parsidavusieji Illuminati sektai. Ir čia tik vienas iš būdų kaip atlikėjai yra viliojami. Taip yra mėginama įtikinti juos, jog jiems labiau apsimoka parsiduoti velniui, nei likti išvien su Dievu.

Šiame video, Kanye West, pasirodymo metu, ties 2:00 min., pasako jog jis pardave savo sielą velniui – “Rain Man”:


Na o čia, tą pati pasako Katy Perry:


O čia apie tai pasisako ir JAY-Z:


Čia ta patį, ties 2:50 min. pasako ir Eminemas:


Ir tai tik keli atlikėjai, kurie atvirai pasisakė jog parsidavė velniui, daugumą kitų irgi yra tai padarę, tiesiog apie tai nekalba taip atvirai, o tai parodo per savo dainų žodžius, ar kitais būdais.

JAY-Z viename interview sako kad jis yra įtakojamas “Rain Man’o” kai kuria savo dainas, o taip pat jis jam atneša “Nepakartojamus skaičius” (pardavimus, pinigus):


Na o dabar pažvelkime į keletą vaizdo klipų iškarpų, albumų viršelių ar šiaip atlikėjų bei garsių žmonių fotografijas (Lady Gaga, Justin Bieber, Drake, Jimm Jones, Emma Watson ir t.t.). Muzikiniuose vaizdo klipuose rodomi simboliai, bei įvairūs Illuminati ženklai, rodomi vos 1 ar net puse sekundės, dažniausiai jie praeina taip greit jog jų net nepastebime.


Skaičius 666, kuris žinomas kaip velnio skaičius, padarytas su pirštais (nykštys bei pirmasis pirštas sudaro 6-šeto skrituli, o vidurinysis pirštas užbaigia 6-šetą, kitu du pirštai pakartoja tai, tai gunasi 3 šešetai).


Nuorodos:


Iliustracijos:



























Komentarų nėra:

Rašyti komentarą