2013 m. gruodžio 14 d., šeštadienis

Komentarai mano nuolat ieškomo teksto

***
Gerbiamas teisme, turiu pasakyti –
visa, kas parašyta ir bus kada nors parašyta,
yra komentarai mano nuolat ieškomo teksto,
kurio prasmė man tolau keistu būdu atsiskleidė.

Tai buvo vienintelis tobulas tekstas, kada nors parašytas
tekstas apie save – t. y. save cituojantis, komentuojantis
bei aprašantis... Tiksliau –
uždaro ciklo principas: tekstas pats sau,

tekstas, kaip toks, neprieinamas erezijoms apie prasmę,
neįmanomas cituoti, perrašyti, nes jis yra aktas, veikmė,
akimirką galintis keisti visa, kas parašyta.

Jūs supratot mane?
Aš kalbu apie absoliučiai beprasmi dalyką,
kuris todėl ir prasmingas...

Gerbiamas teisme,
tai patvirtinu savo parašu ir savo garbingu vardu.

Martinaitis, Marcelijus. K.B. Įtariamas: Eilėraščiai. – Vilnius: LRS leidykla, 2004.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą