2013 m. gruodžio 14 d., šeštadienis

Iš K.B. pareiškimo policijai

Iš K.B. pareiškimo policijai

Pareiškiu:
nuo šiolei užšifruoju savo vardą ir pavardę,
nes ji teikia man šitiek keblumų.

Prašau neminėt pavardės
tardymo protokoluose,
teismų bylose,
atsiskaitymo knygose, afišose,
meno kūriniuose,
įvairiose vizualinėse priemonėse.

Vardas ir pavardė
yra būdas kaupti įkalčiams,
persekioti, terorizuoti,
atpažinti muitinėse,
surast visada ir visur
sąskaitomis, kvitais, laiškais,
grasinimais, paskalomis.

Vardas ir pavardė
dažnai prieš mane panaudojama:
būnu neįsileidžiamas, apkaltinamas,
atpažįstamas įstaigose labiau
nei pagal veidą.
Pašauktas vardu esu sustabdomas,
mušamas tarpuvartėje,
reiškia pretenzijas moterys.

Pareiškiu:
mano vardu prašau nesiųsti kvietimų,
neskambinti telefonu – aš esu kitas
nei mano vardas ir pavardė:
mano asmenybė neliečiama!

Šiais tekstais, kuriuos skaitote,
užšifruoju savo vardą ir pavardę,
o inicialų šifrą
patikiu saugoti savo Autoriui.

Martinaitis, Marcelijus. K.B. Įtariamas: Eilėraščiai. – Vilnius: LRS leidykla, 2004.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą